Életem második legjobb kalandja:  Kanári-szigetek-Lanzarote 2016. Október-2017.Április

A legfőbb motivációm ami miatt ismét belevágtam egy újabb kalandba, hogy nem csalódtam az előző Del Rey-es szerződésemben sem.

Mivel már a második szerződésem töltöttöm el, így jól ismertem a cég működését, feltételeit mi az amit biztosít számomra.  Mivel nem szerettem volna a téli hónapokat otthon tölteni ,így választottam a Kanári-szigeteket azon belül is Lanzarote-t.

Fél éves szerződést vállaltam itt is, mint ahogy 2 évvel ezelőtt Mallorcán is. Nem bántam meg, rettentően jól éreztem magam kint, hiszen rengeteg bulizási és szórakozási lehetőség közül választhattam a szabadnapokon. A legtöbb hétvégi bulit a Heineken nevezetű szórakozóhelyen töltöttük , itt hamar megszereti  mindenki a spanyol zenéket. A szép lányokat mindig wellcome drink-kel köszöntik, ami a sziget jellegzetes itala is a honey rum vagy más néven Ron Miel.

Puerto del Carmen városában laktam ami az egyik turista negyednek számított. Számtalan vásárlási lehetőséget kínált, fellelhető volt a bazár sor, de aki márkásabb ruhákhoz szeretett volna jutni annak ott volt a két pláza a Deiland és a Bisofera.

Strandolni általában a hoteltől nem messze levő partszakaszt választottam, hiszen ha két műszak között kedvem volt lemenni az óceánhoz  ez volt a legközelebb. Szabadnapokon inkább a messzebbre található strandokat részesítettem előnyben.

Internetet a hotelből vásároltam így az apartmanba ahol laktam és a hotel környékén mindig volt wifim.

Két műszakban dolgoztunk az egyik a reggeliztetés és a vacsoráztatás volt a másik pedig, az ebédeltetés, poolbar és vacsoráztatás.

Én jobban szerettem a reggeliztetést és vacsoráztatást, hiszen így két műszak között volt lehetőségem lemenni a partra napozni, kikapcsolódni. Sajnos a másik műszakkal szinte az egésznapom elment a munkával.

Felszolgálóként dolgoztam , a munkát nem éreztem nehéznek hiszen már vendéglátásban dolgozom lassan 3 éve. Természetesen minden étteremnek megvannak a maga szabályai, mit és hogyan várnak el a dolgozóktól.

Általában koszos tányérokat szedtünk le az asztalokról, lerámolós kocsit használtunk, ami ha tele volt akkor be kellett tolni a konyhára és lepakolni róla, valamint terítettünk, textil szalvétát hajtogattunk, elvégeztük a takarítási feladatokat is. Az ebédeltetéskor már italrendeléseket is vettünk fel, később pedig a pollbarban szolgáltuk ki a vendégeket.

Ha több közös szabadnapunk volt a lányokkal akkor autót béreltünk és bejártuk a sziget nevezetességeit, szebb strandjait. A kedvencem a Papagayo volt, ahol a víz szinte kristálytiszta és elég volt gyönyörködni a tájban.

Szerencsére hamarabb felvettem a kapcsolatot pár magyar lánnyal, akik mondták mi az amivel fel van szerelve az apartman, valamint milyen az időjárás. Hiába nincs kint tél, voltak hidegebb esték, így vegyes ruhatárral érkeztem. Egy két hosszú nadrág, pulcsi mellett volt sok rövid ruhám is.

Mi az amit tanultam belőle?

Igenis neki kell vágni egy újabb és újabb kalandnak amíg fiatal az ember, hiszen később bánni fogjuk, ha akkor nem éltünk a lehetőséggel amikor lehetett volna.

Összességében nagyon jól telt ez a fél év kint, rengeteg kedves emberrel ismerkedtem meg, akikre úgy gondolom, hogy számíthatunk egymásra a közeljövőben is bárhova is sodor az élet.

Hamarosan csomagolok hiszen indul az újabb kaland, Spanyolországot elhagyva Cipruson. :)

Te is szeretnél ilyen élményeket?

Bodnár Réka élménybeszámolója

Mindig is vágytam Spanyolországba, mert gyönyörű városai, tengerpartjai vannak. Emellett a spanyol nyelv rendkívül hangzatos, dallamos, szeretem a spanyol zenéket is, és mivel még sosem volt lehetőségem a spanyol életérzést megtapasztalni, úgy gondoltam, a szakmai gyakorlatom tökéletes helyszíne lesz az ország. Tovább...

Krupinszki Anita élménybeszámolója

Amint hazajöttem, egyből eldöntöttem, hogyha lesz lehetőségem ismét nekivágok a programnak, de ezúttal más helyen. Mindig élmény új emberekkel találkozni, új helyeket felfedezni, új barátságokat kötni, mindeközben azt a munkát végezni, amiben örömömet lelem, hiszen szeretek emberekkel foglalkozni, így számomra egyértelmű az ismétlés animátorként. Tovább...

Túri Dóra élménybeszámolója

Rengeteg élménnyel gazdagodtam és annyira beleszerettem a szigetbe, hogy még le sem járt az első szerződésem, de már a másodikra jelentkezek. Nagyon sok új dolgot tanultam, fejlődött az angol és a spanyol nyelvtudásom is, sőt még németül is megtanultam egy-két kifejezést. Tovább...

Drahanovszki Vilmos élménybeszámolója

Visszagondoltam, hogy mennyi újat tanultam itt, és hogy mennyit fejlődött a spanyol, és az angol tudásom, illetve mennyi új kultúrát megismertem, és mennyi barátom lett Európa különböző részeiről... Mindenkinek csak ajánlani tudom! Tovább...

Kátai Anikó élménybeszámolója

A kommunikációt én igazán élveztem, sokszor elég volt, ha csak egy sííí-t mondtál, aztán ha csúnyán néztek rád, akkor egy jól hangsúlyozott nooo is megoldott mindent. :D A munkanapok általában jó hangulatban teltek, a munkatársak segítőkészek, kedvesek és humorosak voltak. Tovább...

Gódor Marietta élménybeszámolója

Az étterem főnöke nagyon tisztelettudó volt és kedves velünk, a kollégák is nagyon segítőkészek voltak mindig. Azt éreztem, hogy szeretek ott dolgozni. Az ottani emberek is mindig vidámak voltak, és azt sugározták feléd, hogy milyen boldogok. Tovább...

Németh Fanni élménybeszámolója

Heti két szabadnappal rendelkeztünk és kérésre kaphattunk közös szabadnapot a többi gyakornokkal, akik mind magyarok voltak a szállodában. A szigetet sikerült körbejárnunk autót bérelve és megnézni a főbb nevezetességeket... Tovább...

Réder Brigitta élménybeszámolója

Mivel svédasztalos az étkezés, igy még az én finnyás, diétás igényeimet is kielégitette a menü, de elárulom sütikből sincs hiány. A reggelinél még azt is megválaszthatod hány perces főtt tojást kivánsz, 6 netán 10 perceset Tovább...

Körtvélyes Zsolt élménybeszámolója

Engem szerencsére teljesen egyenrangú félként kezeltek a kollégák és a főnökség is, így minden feladatból kivettem a részem: check-in, check-out, valutaváltás, kirándulások értékesítése, taxirendelés, panaszkezelés, stb. Tovább...

Martini Viktória élménybeszámolója

1 hónap után is akadtak nehezebb napok a munkában, de már sokkal jobban bírtam és jobban álltam hozzá, mint az előtt. Imádtam a munkatársaim, egyfolytában szórakoztattak és tartották bennem a lelket. Tovább...